Syabu Madu?

Syabu pun ada jenis madu ke? Syabu madu ni merupakan panggilan bagi dadah jenis methampetamine dari Malaysia. Syabu madu ini merupakan jolokan yang digunakan di Indonesia. Dadah jenis ini juga dikatakan dadah yang paling berkualiti di dunia. Tak taulah kualiti tu maksudnya macam mana. Disebabkan itu, syabu ini diseludup dari… Read more

Kelantan Lawan Persebaya FC 23 Disember 2011

Pasukan Kelantan akan mengadakan perlawanan persahabatan secara timbang balik dengan pasukan dari liga Indonesia iaitu Persebaya FC. Perlawanan pertama akan diadakan di Kelantan pada 23 Disember ini. Perlawanan kedua pula akan diadakan di Indonesia pada 28 disember. Kedua2 perlawanan ini boleh dijadikan gelanggang untuk memanaskan badan bagi pasukan Kelantan sebelum… Read more

Papan Iklan di Indonesia

Kempen pilihan raya di indonesia korang tak percaya, jom tengok gambar-gambar ni: Kalau di Malaysia “cucilah tangan dengan bersih” tapi diorang “Makan dan minum menggunakan tangan kanan”… hurm, diorang selalu guna tangan kiri kah? Ni plak poster pilihan raya diorang: gambar seorang calon kat bawah ni dikaburkan, sebab telah meninggal… Read more