Anak Gajah Sesat

Anak gajah sesat ditemmui oleh seorang penyelia Kilang Sawit FELDA Lepar Utara Enam dalam kawasan kilangnya pada awal pagi. Anak gajah yang masih kecil tu dianggarkan berusia setahun dan dikatakan tertinggal daripada kumpulannya dan tersesat masuk ke kawasan kilang di Felda Lepar, Pahang. Penyelia kilang tersebut Mohd Saharuddin Mohd Sapuan… Read more

Bendera Malaysia dinaikkan di selatan Thai

Di Selatan Thailand, Pattani bendera Malaysia dinaikkan dan beberapa helai bendera Thailand dibakar disyaki dilakukan oleh kumpulan pemberontak negara gajah putih itu dalam operasi pengeboman terancang yang jarang berlaku disitu. Sekurang-kurangnya 60 lokasi di Narathiwat dan Pattani dijumpai alat seperti bom. Kebanyakan alat itu adalah palsu, tetapi hampir 12 unit… Read more

Lawak Giler..

1) Lubang ape yang rasanye hangat, nikmat dan nyaman? Answer: LUBANGun pagi2, tarik selimut pas tu tido balik. 2) Minyak ape yang disukai oleh lelaki? Answer: MINYAKsikan pertandingan bolasepak Liga-M 3) Kuih ape yang bungkusnya di dalam, isinya di luar? Answer: Kuih salah bikin. 4) Binatang ape power Karate? Answer:… Read more

Menarik,,Mesti Baca..5

Ia mengambil masa selama 5 bulan untuk memberitahu Ratu Isabella mengenai pengembaraan Columbus dan 2 minggu bagi masyarakat Eropah untuk mengenai tentang pembunuhan Presiden Amerika, Abraham Lincoln. Bagaimanapun, hanya 1.3 saat sahaja diperlukan untuk manusia menerima kata-kata pertama dari angkasawan Neil Amstrong bahawa manusia boleh berjalan di atas permukaan bulan…. Read more

Gajah nak jadi Panda

Zaman sekarang ni gajah pun nak jadi panda..haha. Sebenarnya gimik je. Gajah-gajah ni di cat untuk tujuan pertunjukkan di Bangkok. Lagi pun gajah ni macam tak kisah je diorang jadi panda, comel la kot.

Lubang apa?

1) Lubang ape yang rasanye hangat, nikmat dan nyaman? Answer: LUBANGun pagi2, tarik selimut pas tu tido balik. 2) Minyak ape yang disukai oleh lelaki? Answer: MINYAKsikan pertandingan bolasepak Liga-M