Kucing yang Gagal jadi Kucing

Macam biase la, mesti ade jugak post pasal kucing-kucing ni. Nak Tahu kucing ni gagal jadi kucing?? Jom tengok koleksi gambar ni =) lol

Tolong, Kucing Jadi Tawanan Monyet

Sebenarnye, ni adalah kisah benar dimana seekor anak kucing terperangkap dalam sangkar babun ni. Entah macam mane pulak, babun tu minat nak buat anak angkat. Pastu terpaksa la anak kucing ni terima…sedih betul ceritanya…huhu

Kucing paling Besar?

Anjing Lahirkan Anak Kucing

Apa?? Kucing dah jadi anak anjing? :terkejut: Kecoh tiba-tiba anjing lahirkan seekor anak kucing. Kejadian ni berlaku kat sebuah kampung di China.