Baju daripada Daun

Design ni memang sesuai sangat bagi sape-sape yang kedekut giler nak beli kain— berjimat cermat la katakan. Bila tengok fesyen-fesyen ni teringat plak kat design pakaian orang zaman dulu-dulu sebelum fabrik tercipta. Agaknye macam mane la diorang pakai bila daun tu jadi kering…haha style pakai buang

Siti Nurhaliza dengan Fesyen Tudungnya

Siti nurhaliza Maaf ya cik siti, bukan nak kutuk…tapi fesyen ni memang kelakar la :jahat: Fesyen ni mengingatkan aku pasal design bumbung bangunan yang budak-budak landscape buat, tapi tak ingat plak sape yang buat. Tapi aku rase klau buat design bangunan macam tu mesti gempak :korek2: Daripada http://malaysiacelebs.blogspot.com p/s: Rasenye… Read more