Sayuran Berupa Binatang

Diorang ni macam takde keje je main dengan makanan, tak pasal-pasal macam-macam jenis sayur dapat kita tengok..macam ikan la, itik…khinzir pun ade..haha

Kucing ganas dan Manja untuk dibela

Di Russia ada yang berani bela haiwan liar…Kalau kat malaysia letak dalam zoo je kot. Kucing ni nampak ganas tapi manja sebenarnya..hoho Sedang berak…syuh…syuh—jangan tengok la besor tak kucing ni??? tengah bergurau senda dengan kawan baik KFC yang sedap….. sehingga menjilat jari mainan kegemaran “BOM” untuk lankah-lankah keselamatan “meninjau keadaan… Read more