Gambar Penyebuk yang Gedik

Korang pernah tak menyebuk masa orang lain ambil gambar?? Ala, tapi tu biase la kan. Tapi jom kita tengok bila haiwan menyebuk jugak nak ambil gambar.

Perut Budak Tembus Besi 5 kaki

Seorang budak terjatuh dari kawasan pembinaan di india. Tak pasal-pasal pulak terjatuh atas besi 5 kaki ni dan menembusi perutnya. Kemudian dia terus dihantar ke hospital.Budak ni bernasib baik sebab dapat hidup lagi dan tiada organ penting tercedera. (link)