Gambar Penyebuk yang Gedik

Korang pernah tak menyebuk masa orang lain ambil gambar?? Ala, tapi tu biase la kan. Tapi jom kita tengok bila haiwan menyebuk jugak nak ambil gambar.

Ular ada kaki

Kini ular tidak perlu lagi mengesot untuk bergerak, sebab diorang dah ada kaki..haha. Sebenarnya ular berkaki ni ditemui di china dan menurut kajian kecacatan ular ni lebih kurang macam bayi kembar siam yang menghasilkan organ berlebihan. p/s: aku rase tu kaki ayam, dier telan ayam kot!! (Link)

Kucing ganas dan Manja untuk dibela

Di Russia ada yang berani bela haiwan liar…Kalau kat malaysia letak dalam zoo je kot. Kucing ni nampak ganas tapi manja sebenarnya..hoho Sedang berak…syuh…syuh—jangan tengok la besor tak kucing ni??? tengah bergurau senda dengan kawan baik KFC yang sedap….. sehingga menjilat jari mainan kegemaran “BOM” untuk lankah-lankah keselamatan “meninjau keadaan… Read more

Penjual telur di Afrika.

Penjual telur di afrika yang sungguh kreatif. Yang peliknya orang bukan nak beli telur, yang sibuk nak bergambar lagi banyak. :hi:

Kucing paling Besar?

Anjing Lahirkan Anak Kucing

Apa?? Kucing dah jadi anak anjing? :terkejut: Kecoh tiba-tiba anjing lahirkan seekor anak kucing. Kejadian ni berlaku kat sebuah kampung di China.