Pelik Tapi Benar

Jom tengok koleksi gambar pelik tapi betul-betul berlaku..Hurm…macam-macam la kat dunia ni =)

Kucing Pun Takut Tengok Tikus ni

Sape tak suka hamster, angkat tangan?? Haa…kalau tak suka, korang mesti lagi tak suka dengan hamster besar gedabak ni. Siap boleh tunggang macam kuda (budak-budak je la, kalau korang yang tunggang….confirm dia patah tulang..hohoo) Hamster ni memang baka bersaiz besar. Korang cube la tanya kat pet shop kot-kot ade jual…. Read more