Gambar Penyebuk yang Gedik

Korang pernah tak menyebuk masa orang lain ambil gambar?? Ala, tapi tu biase la kan. Tapi jom kita tengok bila haiwan menyebuk jugak nak ambil gambar.

Tolong, Kucing Jadi Tawanan Monyet

Sebenarnye, ni adalah kisah benar dimana seekor anak kucing terperangkap dalam sangkar babun ni. Entah macam mane pulak, babun tu minat nak buat anak angkat. Pastu terpaksa la anak kucing ni terima…sedih betul ceritanya…huhu