Berani Mati Punya Orang

Jom tengok koleksi gambar manusia- manusia berani mati. Ada berani? Kalau saya… naik motor pun memang tak pandai la… apa lagi nak terbang-terbang macam ni..haha

Restoran Pelik di Seluruh Dunia

Terdapat pelbagai bentuk restoran pelik seluruh dunia… Antaranya… 1) Restoran terapung di udara – Ianya terletak di Brussel Belgium. Restoran ini tergantung diudara dan membolehkan anda makan di meja yang terapung di udara.

Ubi Kentang bentuk Orang

Korang ingat lagi tak post pasal ubi kangkang? haa…. tapi kali ni ubi ni betul-betul bentuk macam orang. Seorang petani daripada Langzhong, China telah menemui ubi berbentuk orang diantara tanamannya. Panjang ubi ni lebih kurang 62cm. Pastu petani tu cakap: Zheng said: “I don’t know whether it is good or… Read more

Simbolik Seni orang ais

Ya, Ais mudah cair. Orang-orang ais ni merupakan simbolik kepada ais di kutub utara yang semakin cair akibat dari suhu pemanasan global. Pergg…aku rase post aku baru-baru ni asyik citer pasal suhu dunia je.