Gambar Penyebuk yang Gedik

Korang pernah tak menyebuk masa orang lain ambil gambar?? Ala, tapi tu biase la kan. Tapi jom kita tengok bila haiwan menyebuk jugak nak ambil gambar.

Ular ada kaki

Kini ular tidak perlu lagi mengesot untuk bergerak, sebab diorang dah ada kaki..haha. Sebenarnya ular berkaki ni ditemui di china dan menurut kajian kecacatan ular ni lebih kurang macam bayi kembar siam yang menghasilkan organ berlebihan. p/s: aku rase tu kaki ayam, dier telan ayam kot!! (Link)