Tatu Unik di Gigi

Pernah tak korang dengar tentang tatu gigi..?? Mesti pertama kali korang dengar kan..?? Untuk pengetahuan korang, tatu gigi ni tengah dok FoFular kat India tau..?? Diorang melukis pelbagai jenis tatu di gigi diorang seperti tengkorak, bunga, haiwan, serangga terbang seperti rama-rama, dan ada yang melukis wajah pemimpin dunia di gigi… Read more

Wanita Dari India Tarik Trak Guna Gigi

Seorang wanita dari negara India yang bernama Seema Bhadoria dan berusia dua puluh enam tahun menarik trak dengan menggunakan giginya. Usaha rekod ini dibuat di bandar Bhopal di negeri Madhya Pradesh di tengah-tengah India. Mari tengok gambarnya dibawah ni: Dikatakan pada masa akan datang, sasaran Seema adalah untuk menarik lokomotif… Read more

Gosok Gigi, Abah..!!

Pagi itu, Jamal mengejutkan anak lelakinya, Ben untuk bangun dan bersiap-siap untuk pergi ke sekolah. Anak lelakinya yang berusia 8 tahun itu sangat liat untuk bangun pagi. Satu lagi tabiat buruk Ben adalah, dia tidak suka menggosok gigi. Untuk memastikan Ben menggosok giginya pada pagi itu, maka Jamal pun mengingatkan… Read more