Gajah nak jadi Panda

Zaman sekarang ni gajah pun nak jadi panda..haha. Sebenarnya gimik je. Gajah-gajah ni di cat untuk tujuan pertunjukkan di Bangkok. Lagi pun gajah ni macam tak kisah je diorang jadi panda, comel la kot.

1Malaysia ku yang pelik

Koleksi gambar-gambar 1malaysia ni aku dapat pagi tadi kat email… haha. tak sangka negara aku ni pelik-pelik jugak ek perangai

Kepala berkembar.

:fikir: Macam – macam benda pelik sekarang ni kan.. apa maknanya ek?

Kucing paling Besar?