Senam Seni ala Sinchan..hohoho..

Disini kitorang nak kenalkan sejenis senam seni yang terbaru.. Senam seni ini hanya mengambil masa 7 minit untuk dilakukan..ikutla arahan ni betul2 yek… ni ala taichi sikit la… sebagai intro dan warming up.. tiru la macam ni… untuk melegakan bahu dan leher.. wa..wa.. aaaaaaaaa…. gerak kekanan kemudian ke kiri.. kemudian,,gerak… Read more

Jom Kita Senyum Sempoi Dulu..Hihihhh…

Pekak sangat ke abang kuda nie sampai si anjing terpaksa jerit dalam lubang dubur..?? Hahaha.. Oi dek..kecik-kecik jadi gengster ek..?? Ouchhh..silap tendang daa.. Obesiti..tu lah..banyak sangat makan kfc.. hawaii punya dress untuk anjing-anjing..camane..??glamor kan? nek..patah kaki tu kang.. hohoho…  :terkejut:

Rahsia Kejelitaan Spesies “Kak Pon”

Dia datang..dengan lenggang lenggoknya..dia datang..dengan senyum simpulnya..dia datang..mendebarkan hatiku…. Pasti anda masih ingat lagu yang popular dengan iklan tong gas Petronas ini kan..?? Si ‘dia’ yang dimaksudkan dalam lagu ini kali ini bukanlah tong gas, sebaliknya seorang mak nyah atau lebih dikenali dengan panggilan kak pon. Dulu, badan diorang sasa,otot… Read more

Harta Karun Dalam Perut Ikan Pari

Waaa….terkejut tengok gambar ni, macam-macam ada. Tak sangka pulak dalam perut ikan pari korang boleh jumpa harta karun….hebat tak??

Telefon Bimbit yang Paling Kebal

Sekarang ini telefon bimbit sudah menjadi keperluan dan bukan lagi kehendak. Agak mustahil untuk seseorang itu tidak mempunyai telefon bimbit kerana ia bukan sahaja digunakan untuk tujuan komunikasi tapi banyak lagi. Jika kita kehilangan telefon atau ia mengalami kerosakan, pasti akan menjadi satu beban kepada kita. Oleh itu, telefon bimbit… Read more

Eye on Malaysia Melaka Disita..

Roda gergasi yang menjadi salah satu sumber tarikan di Melaka disita pada jam 9.30 pagi semalam disebabkan hutang. Secara jujurnya, Eye on Malaysia Melaka takde la best sangat. Pada siang hari boleh nampak tapak pembinaan je. Tapi malamnya, Melaka memang cantik dengan lampu-lampu yang banyak menghabiskan duit. Rasanya Eye on… Read more