Proton Persona Baru – P3-21A?

Tahun ini sebenarnya dikhabarkan proton akan melancar model baru iaitu P3-21A atau ada yang kata juga sebagai proton persona baru. Ada juga yang kata namanya ditukar kepada Proton Tuah. Dan mungkin jugak proton P3-21A ni tak ada kaitan pun dengan model Proton Persona. Tentang model P3-21A ke P23-21A?, tentu ramai… Read more

Astro Lancar Satelit TV Pertama Di Malaysia

Astro baru2 ini melancarkan satelit tv secara percuma yang pertama di Malaysia. Satelit TV percuma ini diberi nama NJOI. Astro melancarkan satelit tv percuma ini sebagai pembelajaran sepanjang hayat untuk rakyat Malaysia. Fasa pertama bagi pelancaran satelit tv percuma adalah dengan memberi dekoder dan piring¬† kepada peserta program eKassih. Selepas… Read more

Adverlets Scam Ke?

Rasanya dah banyak kes adverlets tak bayar blogger sejak kebelakangan ni. Ramai yang tak dapat bayaran mereka. Contohnya cam aku pun tak dapat. Sebelum ni aku dah request cashout dua kali. Yang pertama tu dah lama dah. Kalau tak silap dalam bulan 5 tahun ni. Patutnya duit dah dapat dah…. Read more

Pertandingan Komen Dan Menang

Kepada pembaca2 setia blog esempoi, satu pertandingan mungkin akan diadakan pada bulan hadapan. Pertandingan yang dicadangkan adalah samada pertandingan komen dan menang atau pertandingan referer terbanyak atau kedua2nya sekali. Dah macam akta la plak, hehe. Cuma buat masa sekarang, tengah nak cari penaja dan hadiah yang ingin diberi kepada pemenang…. Read more