Khasiat 5 Kacang

1.Kacang Dhal -Kandungan protein sebanyak 26%. -Meningkatkan metabolisme buah pinggang. -Mengekalkan fungsi otot dan kepadatan buah pinggang. -Melancarkan perjalanan darah ke jantung. 2.Kacang Hijau -Mengandungi fiber,karbohidrat,mineral terhidrat,protein dan vitamin. -Menyeimbangkan tahap kesihatan hati dan hempedu. -Meneutralkan toksin dalam tubuh. -Melegakan jangkitan salur kencing. -Mengurangkan radang,pengumpulan air,tekanan darah tinggi,asid gastrik,masalah jantung… Read more

Suami Kencing Muka Isteri.?

OMG.!! Tak tertahan tika dengar berita-berita zaman sekarang yang semakin hari semakin berkelakuan pelik bahkan menyerupai binatang..yuckkss..!! Baru-baru nie ada keluar kat Harian Metro tentang kes seorang suami yang tergamak kencing isteri sendiri selepas meliwatnya, hal ini berlarutan sehingga 5 tahun. Apabila si isteri dah tak tahan menanggung seksa lagi,… Read more

Tabiat Tidur Pelik

Hmmm..dunia zaman sekarang..nak tidur pun macam-macam tabiat pelik yang ada..ada yang menonggeng, ada yang melintang, ada yang suka tidur berdiri, ada pulak yang kencing sambil tidur, dan ada jugak yang suka tidur dalam keranda..hmmm..korang tengok ler sendiri….                      Hohoho…bagi aku lah kan..selesa lagi tidur berbaring macam biasa, guna selimut..hmmm..boleh berdengkur… Read more