Tempat Letak Basikal Jepun -Canggih & Smart

Fuh, Kagum betul aku dengan teknologi kat Jepun ni. Kalau korang nak tau, diorang ni suka bawak basikal sampai menyebabkan tempat letak basikal diorang ni menjadi sangat terhad. Untuk atasi masalah tu, diorang pun buat la parking bawah tanah ni.

Kereta Kuda Paling Berteknologi

Kereta kuda ni sebenarnya bertujuan untuk melatih kuda disamping menjimatkan sumber tenaga. Dengan kata lain diorang taknak budaya kereta kuda zaman kuno tu hilang macam tu je.