Budak Bodoh Lagi Bangang

abu bawa 2 ketul ayam. sambil PEGANG dua ketul ayam tu dier tanyer kawan dier ali…… “ali cube teka berapa ketul ayam yang saye bawak???? kalau betul saya akan bagi KEDUA DUA ayam saya…. si ali yang tak tau mengira pun cuba la teka si ali menjawab”emmm berapa yer….. TIGA… Read more

Dialog Antara 2 Hantu..

Tersebutlah kisah dua orang hantu. Mereka ni baru bertemu lalu mereka pun berborakla untuk mengisi masa lapang kehidupan mereka sebagai hantu. Sepanjang perbualan mereka, Hantu B ni tak habis-habis menggigil. Lalu, Hantu A yang kehairanan ni pun bertanya, “Apsal kau ni asyik menggigil je?” “Oh..cara aku mati dulu teruk..aku mati… Read more

Cara bijak untuk Tidak Dimakan

Ni la aksi lagak ngeri seekor rusa. Ada ke patut dia pergi main-main dengan geng cheetah? Yang peliknya walaupun cheetah tu siap jilat-jilat leher dia, rusa ni rilek je. Tak tahu la kalau diorang ni dah memang kawan baik kan… atau mungkin jugak cheetah ni dah kenyang..hoho

Gambar Penyebuk yang Gedik

Korang pernah tak menyebuk masa orang lain ambil gambar?? Ala, tapi tu biase la kan. Tapi jom kita tengok bila haiwan menyebuk jugak nak ambil gambar.