Benar Walaupun Pelik

Jom tengok koleksi gambar yang diambil ketika berlakunya sesuatu. Nampak seperti pelik tapi ianya sememangnya benar-benar belaku. Momen yang berjaya dirakam di waktu yang tepat.

Berani Mati Punya Orang

Jom tengok koleksi gambar manusia- manusia berani mati. Ada berani? Kalau saya… naik motor pun memang tak pandai la… apa lagi nak terbang-terbang macam ni..haha

Koleksi Gambar Lawak & Pelik Part 2

Jom layan gambar seterusnya…

Koleksi Gambar Lawak & Pelik Part 1

Jom layan gambar-gambar pelik dan kelakar ni… huhu

Pelik Tapi Benar

Jom tengok koleksi gambar pelik tapi betul-betul berlaku..Hurm…macam-macam la kat dunia ni =)

Kucing yang Gagal jadi Kucing

Macam biase la, mesti ade jugak post pasal kucing-kucing ni. Nak Tahu kucing ni gagal jadi kucing?? Jom tengok koleksi gambar ni =) lol

1Malaysia ku yang pelik

Koleksi gambar-gambar 1malaysia ni aku dapat pagi tadi kat email… haha. tak sangka negara aku ni pelik-pelik jugak ek perangai