Koleksi Kasut yang Tak Sanggup Dipakai

Bagi yang suka shopping kasut, pasti dah banyak koleksi kasut korang kan. Tapi agak-agak ada tak kasut-kasut kat bawah ni dalam koleksi korang. Kalau ada pun agak-agak korang sanggup pakai tak pergi jalan-jalan kat shopping mall ke?huhu

Siti Nurhaliza dengan Fesyen Tudungnya

Siti nurhaliza Maaf ya cik siti, bukan nak kutuk…tapi fesyen ni memang kelakar la :jahat: Fesyen ni mengingatkan aku pasal design bumbung bangunan yang budak-budak landscape buat, tapi tak ingat plak sape yang buat. Tapi aku rase klau buat design bangunan macam tu mesti gempak :korek2: Daripada http://malaysiacelebs.blogspot.com p/s: Rasenye… Read more