Restoran Konsep Hospital

Sebuah restoran berkonsepkan hospital dibuka kat Riga, Latvia dan dinamakan “Hospitalis“. Hiasan dalaman, pekerja termasuk servis dia semuanya menggunakan tema kedoktoran. Bayangkan la, korang nak makan pun rasa macam nak bedah orang. Korang jugak boleh pilih nak makan kat mana, contohnya kat bilik pembedahan ataupun bilik sakit jiwa.

Restoran Tandas di Taiwan

Restoran ni berkonsepkan “tandas” kat Taipei, Taiwan. Kalau pegi kat sini, korang tak akan duduk atas kerusi, tapi duduk atas mangkuk tandas… Hurm, makanan kat situ pun macam t**k..hu Sanggup ke korang Makan :super: