Dialog Antara 2 Hantu..

Tersebutlah kisah dua orang hantu. Mereka ni baru bertemu lalu mereka pun berborakla untuk mengisi masa lapang kehidupan mereka sebagai hantu. Sepanjang perbualan mereka, Hantu B ni tak habis-habis menggigil. Lalu, Hantu A yang kehairanan ni pun bertanya, “Apsal kau ni asyik menggigil je?” “Oh..cara aku mati dulu teruk..aku mati… Read more

Gajah nak jadi Panda

Zaman sekarang ni gajah pun nak jadi panda..haha. Sebenarnya gimik je. Gajah-gajah ni di cat untuk tujuan pertunjukkan di Bangkok. Lagi pun gajah ni macam tak kisah je diorang jadi panda, comel la kot.