Bila dah Tak suka Mandi

Kalau dah tak suka mandi, tak payah cakap…tengok muka pun dah tahu tak suka mandi…hehehe.. Ape-ape pun korang dah mandi belum?

Kucing Nak Bunuh Korang

Percaya atau tak, sebenarnye kucing kesayangan korang terlibat dalam satu konspirasi untuk membunuh korang. Diorang pun tak dapat tolong korang, sebab tu memang dah jadi tabiat diorang. Tak percaya? Cuba tengok tanda-tanda ni…. kalau korang kucing kesayangan korang ade sikap-sikap macam ni baik korang hati-hati..huhu