Bila dah Tak suka Mandi

Kalau dah tak suka mandi, tak payah cakap…tengok muka pun dah tahu tak suka mandi…hehehe.. Ape-ape pun korang dah mandi belum?

Tolong, Kucing Jadi Tawanan Monyet

Sebenarnye, ni adalah kisah benar dimana seekor anak kucing terperangkap dalam sangkar babun ni. Entah macam mane pulak, babun tu minat nak buat anak angkat. Pastu terpaksa la anak kucing ni terima…sedih betul ceritanya…huhu

Kucing Bersayap di China

CERITA 1 Sebenarnya, fenomena kucing bersayap ini bukanlah yang pertama kali. Anak kucing ni sebenarnya dilahirkan normal kemudian mula tumbuh bulu membentuk sayap.

Kucing Nak Bunuh Korang

Percaya atau tak, sebenarnye kucing kesayangan korang terlibat dalam satu konspirasi untuk membunuh korang. Diorang pun tak dapat tolong korang, sebab tu memang dah jadi tabiat diorang. Tak percaya? Cuba tengok tanda-tanda ni…. kalau korang kucing kesayangan korang ade sikap-sikap macam ni baik korang hati-hati..huhu

Kucing paling Besar?

10 Ciri Wanita Perlu Hindari

Ayuh lelaki!! bangun dari lamunan dan jangan sengaja membuang masa dengan melayan karenah sesetengah wanita yang hanya pandai bermain kata. belajar dari pengalaman. Selidik, teliti dan kaji betul-betul sebelum membuat keputusan untuk memilih pasangan hidupmu. Awasi 10 ciri-ciri wanita mengapa perlu di hindari. 1. Wanita Feminis Wanita yang tersenari dalam… Read more