Jom Kita Senyum Sempoi Dulu..Hihihhh…

Pekak sangat ke abang kuda nie sampai si anjing terpaksa jerit dalam lubang dubur..?? Hahaha.. Oi dek..kecik-kecik jadi gengster ek..?? Ouchhh..silap tendang daa.. Obesiti..tu lah..banyak sangat makan kfc.. hawaii punya dress untuk anjing-anjing..camane..??glamor kan? nek..patah kaki tu kang.. hohoho…  :terkejut:

Kucing Pun Takut Tengok Tikus ni

Sape tak suka hamster, angkat tangan?? Haa…kalau tak suka, korang mesti lagi tak suka dengan hamster besar gedabak ni. Siap boleh tunggang macam kuda (budak-budak je la, kalau korang yang tunggang….confirm dia patah tulang..hohoo) Hamster ni memang baka bersaiz besar. Korang cube la tanya kat pet shop kot-kot ade jual…. Read more

Kereta Kuda Paling Berteknologi

Kereta kuda ni sebenarnya bertujuan untuk melatih kuda disamping menjimatkan sumber tenaga. Dengan kata lain diorang taknak budaya kereta kuda zaman kuno tu hilang macam tu je.

Lubang apa?

1) Lubang ape yang rasanye hangat, nikmat dan nyaman? Answer: LUBANGun pagi2, tarik selimut pas tu tido balik. 2) Minyak ape yang disukai oleh lelaki? Answer: MINYAKsikan pertandingan bolasepak Liga-M