Tabiat Bertatu Selebriti Dunia

Hmm..nama selebriti-selebriti di dunia nie dah gah sangat dengan tatu dah..tatu~selebriti, selebriti~tatu..nang sinonim sangatlah kan..? Diorang nie sebenarnya nak buat untuk suka-suka aje, contohnya diorang nak pahat nama bini @ laki diorang kat badan diorang yang tegap dan montok tu..tapi bila dah bercerai, boleh pulak padam balik tatu tu dan… Read more

Kisah Isteri Aku…

Bosan2 cam ni, mari kita baca ini cerita sikit, ada seorang suami namanya Samad. Satu hari dia bercerita lah dengan kawan baiknya yang bernama Karim. Dia bercerita kepada Karim tentang isterinya yang betul-betul sayang padanya. Kata Samad, kalau dia tak pergi kerja, misal kata demam atau sebagainya, dia akan dilayan… Read more

Antara AIDS dan ADIDAS

Seorang Gadis Yg Cun Melecun Berkahwin dengan seorang pemain tennis..Semasa malam pertama mereka…Si Suami Membuka baju,Tiba2 Si Isteri Terkejut kerana ternampak tattoo yang bertulis REEBOK..si isteri bertanya kenapa si suami ada tattoo sebegitu.. ”Yang..Kenapa Awak Ada Tattoo REEBOK Kat Badan?” Lalu Si Suami Pon MenJawab.. “ohhhh….Ini Tattoo yang abang buat… Read more