Rahsia Tarzan Pakai Cawat

Suatu hari kat dalam hutan… Monyet : Tarzan…, kenapa engkau sorang je yang pakai cawat? Kami semua tak pakai. Ada apa-apa rahsia ke? Tarzan : Tak ada apalah! Monyet : Kita kan kawan baik. Takkan nak berahsia kut? Tarzan : Aku kata tak ada…, tak ada lah! Monyet sungguh rasa… Read more

Tolong, Kucing Jadi Tawanan Monyet

Sebenarnye, ni adalah kisah benar dimana seekor anak kucing terperangkap dalam sangkar babun ni. Entah macam mane pulak, babun tu minat nak buat anak angkat. Pastu terpaksa la anak kucing ni terima…sedih betul ceritanya…huhu