Restoran Pelik di Seluruh Dunia

Terdapat pelbagai bentuk restoran pelik seluruh dunia… Antaranya… 1) Restoran terapung di udara – Ianya terletak di Brussel Belgium. Restoran ini tergantung diudara dan membolehkan anda makan di meja yang terapung di udara.

Ubi Kentang bentuk Orang

Korang ingat lagi tak post pasal ubi kangkang? haa…. tapi kali ni ubi ni betul-betul bentuk macam orang. Seorang petani daripada Langzhong, China telah menemui ubi berbentuk orang diantara tanamannya. Panjang ubi ni lebih kurang 62cm. Pastu petani tu cakap: Zheng said: “I don’t know whether it is good or… Read more

Orang Halimunan

Liu Bolin, berumur 35-year tahun dari Shandong, China, mempunyai bakat menyamar atau menyembunyikan diri dengan keadaan sekitar, tak kira susahnya keadaan tu.. Orang yang lalu kat situ sampai tak perasan dia ada kat situ….Tapikan aku perasan je…huhu Kreatif tahap 5 bintang..hoho Photos by CATERS NEWS and Liu Bolin via Telegraph.co.uk