16 Tips Jimat Minyak Kereta

1.Isi minyak sebelah malam atau awal pagi apabila cuaca sudah sejuk. Mengisi minyak pada waktu malam akan mengurangkan gas dalam petrol atau diesel.Kandungan gas dikatakan banyak pada waktu siang yang panas dimana setiap liter yang di isi pengguna akan rugi sebab haba petrol bercampur lebihan gas dalam kandungannya. 2.Isikan minyak… Read more

Pemandu Bus Express Boleh Pandu Sambil Tonton Video!!!

Ni la akibatnya kalau bawak bas tanpa rasa tanggungjawab, tak pasal-pasal nyawa orang lain tergadai. Aku ade sorang member yang fobia naik bus, bila aku tanya kenape, dia cakap takut excident. Aku gelak je. Pastu aku cakap bukan semua bus macam tu, dah takdir bas tu excident. Saje nak sedapkan… Read more