Kereta Proton Versi Terbaru R3 Terhebat di Pasaran (“=”)

Wow wow woww….ada gaya..ada kelass..ada power..ini lah yang dapat di ulas mengenai versi terbaru keluaran proton iaitu Proton Saga R3, Proton Inspira R3, Persona R3 dan Exora R3 yang akan dikeluarkan tidak lama lagi. Memang gempak giler beb.. Model-model ini akan di upgrade lagi dari segi interior dan exterior bodykit,… Read more

Tatu Unik di Gigi

Pernah tak korang dengar tentang tatu gigi..?? Mesti pertama kali korang dengar kan..?? Untuk pengetahuan korang, tatu gigi ni tengah dok FoFular kat India tau..?? Diorang melukis pelbagai jenis tatu di gigi diorang seperti tengkorak, bunga, haiwan, serangga terbang seperti rama-rama, dan ada yang melukis wajah pemimpin dunia di gigi… Read more

4 Panduan Untuk Hidup Bahagia..

Bersederhanalah.. Keinginan untuk memiliki rumah baru, kereta baru, laptop baru, baju baru..tue semua cuma godaan nafsu kita sendiri semata-mata. Walaupun keinginan untuk memiliki semua itu begitu kuat, namun kita haruslah lebih kuat untuk menahan semua godaan yang mendatang. Untuk apa hidup hanya ditemani bebanan hutang yang semakin meningkat..lebih baik beli… Read more

Pakar Akar Kayu

SEKALI pandang, dia kelihatan biasa sahaja. Bila dua kali pandang, dia sebenarnya luar biasa. Itulah kelebihan yang dimiliki oleh seorang lelaki yang ditemui di FELDA Sg. Tiang, Pendang, Kedah. Zulkifli Awang, 45, mempunyai kelebihan yang luar biasa. Dia boleh membuat pelbagai ubat tradisional dari akar-akar kayu. Selain itu, dia juga… Read more