Persahabatan antara Babi dengan Harimau

Sriracha Zoo memang suke buat haiwan spesis lain jadi kawan baik contoh anjing dengan babi….tapi kali ni diorang letak harimau dengan babi plak…..geli betul dengan hubungan diorang…huhu..sungguh tak cute, tapi yanti kata babi cute sebab kaler pink…entah la via Mirror.co.uk

Kepala Babi dalam Surau UM

Ya allah sape punye keje ni. Sedih betul aku tengok kejadian ni. Ape la motif orang tu letak kepala babi ni?? Letak kat rumah Allah pulak tu… Hurm bawak-bawak la bertaubat. Apa makna ini semua.Ini dah lebih. Babi adalah simbol penghinaan untuk orang melayu dan islam. Dah la babi, letak… Read more