Kanak-kanak ditemui di bawah mayat

Seorang kanak-kanak perempuan berumur 4 tahun warga negara Britain telah bersembunyi selama lapan jam di bawah 2 mayat ahli keluarganya yang mati ditembak di tempat duduk belakang dalam sebuah kereta BMW di kawasan pergunungan Alps di Perancis kelmarin. Turut ditemui berdekatan tempat kejadian adalah kakak kepada kanak-kanak tadi yang berusia… Read more

Rita & Zaquan Nak Bercerai? Ye ker..?

Kalau kita perhatikan kegembiraan mereka sekeluarga dalam gambar nie, sudah tentu kita tak kan menjangka bahawa ada ‘retak yang menanti belah’ di sebalik ‘kegembiraan’ mereka kan.? Begitulah nasib Rita Rudaini apabila suami yang tercinta telah memutuskan untuk menceraikan Rita dengan hanya melalui sms sahaja. Selepas bertahun-tahun berperang dingin, berperang mulut… Read more

Gajah nak jadi Panda

Zaman sekarang ni gajah pun nak jadi panda..haha. Sebenarnya gimik je. Gajah-gajah ni di cat untuk tujuan pertunjukkan di Bangkok. Lagi pun gajah ni macam tak kisah je diorang jadi panda, comel la kot.