Akibat Kegawatan Ekonomi Dunia~Superhero Wat Part Tym..

Hhohohohhhh…korang mesti tengok semua nih..akibat kegawatan ekonomi dunia, superhero-superheroes seluruh dunia nekad nak wat part-tym job bagi menyara diri mereka sendiri dan kekasih-kekasih mereka..dunia skg keja menyelamat dah tak diperlukan dah dengan kehadiran polis, cid, fbi, bomba, pasukan penyelamat gerakan am, askar-askar dan macam-macam lagi lah.. :panic:      … Read more

Lawak Sahabat

2 org sahabat yg dah lama tak berjumpa…tiba2 terserempak di pasar  malam..dorang nie sama2 mempunyai anak..pastu bersoal siasat la dorang nie. Kt: Hai Jenny..!! dah lama kita tak jumpa kan…??? Jenny: a’a la..da lame gak kite x jumpa..ko apa kabar skg nih?? Kt: Ha..aku baek2 jer..mcmmne ngan anak ko? Baik… Read more