Alamak..! Comelnya Diorang..

~ comey kan..sorang sheriff..sorang lagi red indians..hahahaaa… :teruja: ~ ooittt makcik..dah tua tue jangan ar nak merokok dan minum arak lagi..tak sayang nyawa ker..?? :waa: ~ dalam kesibukan bekerja, aktiviti sukan jangan di lupa.. :bye: ~ yeahhh..!! super lembu berskating atas air..di belakangnya seekor dolphin sedang mengejar..kita lihat siapakah yg… Read more

OPS Sikap: PuLaNgKaN.,!!

Pada suatu mlm Jumaat….Seorang budak bernama Mamat tengah membonceng motosikal untuk pergi ke rumah kawannya di seberang desa.. Tengah-tengah si Mamat nie doookkkk syokkkkkkk siottt bawa motor….Tiba-tiba dia terasa seram sejuk semacam….bulu romanya meremang habisss…Perasaan yg seram timbul dalam hati Mamat…siap dgn bulu ketiaknya yang panjang boleh jadi terpacak.. Jadi… Read more

Rahsia Tarzan Pakai Cawat

Suatu hari kat dalam hutan… Monyet : Tarzan…, kenapa engkau sorang je yang pakai cawat? Kami semua tak pakai. Ada apa-apa rahsia ke? Tarzan : Tak ada apalah! Monyet : Kita kan kawan baik. Takkan nak berahsia kut? Tarzan : Aku kata tak ada…, tak ada lah! Monyet sungguh rasa… Read more

Pemandu Bus Express Boleh Pandu Sambil Tonton Video!!!

Ni la akibatnya kalau bawak bas tanpa rasa tanggungjawab, tak pasal-pasal nyawa orang lain tergadai. Aku ade sorang member yang fobia naik bus, bila aku tanya kenape, dia cakap takut excident. Aku gelak je. Pastu aku cakap bukan semua bus macam tu, dah takdir bas tu excident. Saje nak sedapkan… Read more