Tatu Unik di Gigi

Pernah tak korang dengar tentang tatu gigi..?? Mesti pertama kali korang dengar kan..?? Untuk pengetahuan korang, tatu gigi ni tengah dok FoFular kat India tau..?? Diorang melukis pelbagai jenis tatu di gigi diorang seperti tengkorak, bunga, haiwan, serangga terbang seperti rama-rama, dan ada yang melukis wajah pemimpin dunia di gigi… Read more

Pembesaran Buah Dada.

Hye pembaca esempoi.com! Harini isu yang nak di bawa adalah pembesaran buah dada. Hahaha. Tajuk hangat bukan? Tak perlu la aku jelaskan apa itu buah dada kan? sendiri mau kaji la, tak pun buka la buku sains sekolah menengah. jangan buka video bukan – bukan dah la ek. Ikuti la… Read more