Papan Kekunci lipat-lipat macam kipas

Keyboard mudah alih ni adalah inspirasi dari  Yoonsang Kim dan Eunsung Park, yang menerapkan konsep kipas tradisional. Apa yang menariknya, bila korang dah tak guna keyboard ni, korang boleh buat kipas…cool kan?

Kenapa tak Update??

Maaf la, bukan sengaje ye. Dengan kelajuan broadband aku ni, menyebabkan aku tak boleh upload beberapa gambar….tapi akhirnye aku dapat penyelesaiannye.. teruskan membaca..

NASA – MARS bertukar arah

Bila membaca pasal tazkirah khai, terus aku cari info pasal ni… Aku rasa sebagai umat islam kita patut tahu. Jangan ambil sambil lewa je hal ni…