Ape korang Boleh Buat dengan Pokok

Pokok sebenarnya ade banyak kegunaan, tak semestinya bagi oksigen kat manusia je. Pokokjuga boleh digunakan sebagai sebagai perabot dalam rumah, sculpture, tempat duduk, tangga, rak dan sebagainya

Taman Olimpik Beijing

Sukan Olimpik kat Beijing dah nak mula, tapi banyak pulak masalah diorang hadapi….banjir, jerebu, rusuhan, gempa bumi…huhu… Tapi apa-apa pun sambutan diorang tetap meriah, contohnya taman ni….