Gambar Penyebuk yang Gedik

Korang pernah tak menyebuk masa orang lain ambil gambar?? Ala, tapi tu biase la kan. Tapi jom kita tengok bila haiwan menyebuk jugak nak ambil gambar.

I Love Akiraceo, Miao~

Ni salah satu blog peribadi yang paling aku suke selain chokilala… hehe. Bagi aku Akiraceo.com memang unik, dia buat komik pasal kehidupan peribadinya dan menggelarkan dirinya miao~. (Karakter Komik ko Memang Comel, aku memang suke kucing ni)