Pelik Tapi Benar

Jom tengok koleksi gambar pelik tapi betul-betul berlaku..Hurm…macam-macam la kat dunia ni =)

Celcom Jahat…haha

Video-video ni membuktikan betapa jahatnye celcom….Korang tak caye??? Tengok video ni… VIDEO celcom 1 VIDEO celcom 2 VIDEO celcom 3 haha…Ape-ape pun aku sayang sangat kat celcom broadband aku, walaupun kadang-kadang aku tak puas hati dengan servis dier,tapi kalau takde celcom broadband…takde la blog ni…hoho Gambar dari: perisik-rakyat.com

Video Tape Player.

Dirumah anda masih ada VCR? Video tape player zaman dulu – dulu tu? yang pakai tape gedabak tu. Jangan buangkan kedalam tong sampah ye. ada barang berharga dalam tu. Cuba anda tonton video di bawah, dan cuba anda buka VCR lama anda.. boleh jual tu barang – barang dalam dia….. Read more