Duduk atas Laptop Lenovo Thinkpad Notebook

duduk-atas-laptop

Aku rase merepek je dengan konsep promosi Levono ni. Laptop ni diletakkan didalam semua bus kat Jerman sebagai promosi produk diorang -Lenovo Thinkpad Notebook.

Featuring full metal frame, notebook folding seat gives shockproof hard drive protection and comes integrated with waterproof keypad.

Yang uniknya, korang boleh main laptop ni ataupun duduk atasnya. Tapi tak sure la selesa ke tak nak duduk atas kerusi laptop ni.

p/s: Kalau korang la, nak main laptop ke atau nak duduk time dalam bus?

Via: Direct Daily/Gizmodo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comments

comments

10 thoughts on “Duduk atas Laptop Lenovo Thinkpad Notebook

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge