6 Rahsia Menggoda Lelaki (Khas Untuk Wanita Bersuami Sahaja)

Hmm..bagi para wanita yang bergelar isteri mithali di luar sana,,dah tentulah keinginan untuk memikat dan menggoda sang suami tengah hangat membara di hati kan? Jangan risau, di sini eSempoi akan kongsikan sedikit cara untuk menggoda hati suami anda agar kasih sayangnya melimpah ruah terhadap anda selalu.

1. Jeling Seksi

Bak kata Datuk S.M. Salim, menjeling-menjelingku bertentang, mata kita sama memandang.. Pandangan dan jelingan mata kita setiap satunya mempunyai maksud yang tersirat dan tersurat. Biasanya, sepasang suami isteri akan mengerti apa yang tersirat di hati pasangannya hanya dengan memerhatikan pandangan mata mereka. Kalau korang tak percaya, perhatikan mak abah korang kat rumah. Kalau nak bermanja, matanya akan serta merta menjadi kuyup, asyik jeling-jeling dan nampak seksi daripada biasa. Kalau nak bergaduh pulak, mata masing-masing akan mencerlung garang macam nak terkeluar bijik mata pada satu sama lain kan?? Itulah namanya, bahasa mata. Jadi secara ringkasnya, kalau korang nak bermanja dan goda suami korang, jelinglah dia, kenyitkan mata padanya dan mata hala ke bilik tidur. Dengan itu, suami korang akan segera faham. Dan anak-anak korang takkan faham.. :hi:

2. Pusingkan Kepala, Kuakkan Rambutmu

Satu pergerakan automatik seseorang wanita kalau berada di samping teruna idamannya adalah, dia akan memusingkan kepala dan menguakkan rambutnya. Bagi mereka, pergerakan ini menandakan mereka berasa yakin akan kecantikan mereka sendiri dan terasa ingin menggoda lelaki yang mereka suka. Kalau korang tak percaya jugak, korang perhatikan si dara yang menyimpan hati pada seseorang teruna. Dia pasti akan berbuat begitu setiap kali berada berhampiran dengan teruna idamannya.

3. Raba dan Sentuhlah Dia

Sedikit sentuhan dan rabaan pada si dia pasti memberikan impak yang besar pada perhubungan kamu berdua. Katakanlah, ketika korang berdua sedang berperang dingin antara satu dengan yang lain. Sedikit sentuhan memicit di bahunya dan rabaan pada pahanya pasti akan membuat si dia tersenyum..kan?

4. Ciuman Manja

Ciuman bermakna kasih sayang yang berlimpah, keghairahan, cinta sejati dan macam-macam lagi. Ciuman bukan setakat di bibir sahaja, namun ciuman juga boleh dilakukan di dahi, pipi, mata, rambut, belakang telinga dan dagu. Setiap ciuman di tempat yang berlainan mempunyai maksud yang juga berlainan. Sedikit tips di sini, sekiranya ingin menggoda pasangan korang, ciumlah di bahagian sensitifnya seperti di bahagian belakang telinga, bahunya dan di perutnya. Pasti si dia akan teruja..

5. Jengket Pinggulmu

Setiap lelaki mempunyai fantasi seksnya yang tersendiri. Dan mereka juga tidak ketinggalan mempunyai definisi sendiri dalam pengertian istilah seksi. Namun begitu, satu kajian menunjukkan bahawa 95% lelaki berpendapat bahawa wanita yang mempunyai pinggul yang seksi sememangnya mampu mengghairahkan mereka. Oleh itu, selalulah jengketkan pinggul anda dan goyangkannya ketika anda berjalan di hadapan si dia. Sudah tentu si dia akan segera menarik anda ke dalam pangkuannya..

6. Duduk Atas Pangkuannya

Duduklah atas pangkuannya sebagai tanda anda ingin dimanjai..mana tahu dia akan segera mengaluhkan tumpuannya pada korang..

~ hmmm..camne..praktikkan selalu yik..

Perhatian : Tips ini hanya untuk pasangan suami isteri sahaja..yang belum kahwin jangan pandai-pandai nak tiru aksi berbahaya ini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comments

comments

2 thoughts on “6 Rahsia Menggoda Lelaki (Khas Untuk Wanita Bersuami Sahaja)

  1. Ada suami yg bengis hingga suka memukul mendera isteri.
    Isteri pintar ngak pernah takut, caranya sonang aja. Coma
    siapkan diri mandik beregek ringkas, bergincuk berkemban

    :marah: :korek: :nangis2: :haha: :huhuhu: :merajuk: :jahat:
    :marah: :teruja: :ketawa: :ooo: :lala: :kenyang: :bye:

    bebaringan atas kalil dibilik, Tunggu kedatangan suaminya.
    Pastik gedap-gedip mata suami berkata : “Inik yg akuk tak
    laluk neh..” Haha.. kan udah rebah hatinya, hilang marahnya…

  2. :study: artikel ni bgus :confused: tapi law da msing2 ego :fuh: apa pun xmnjdi :nangis2: rasa mcm :nangis3: bru puas :ketawa: :ketawa: aduyai :peluh:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge