Format handphone Nokia

teteballon2000.jpg

Salam.
Harini aku nak borak sikit pasal handphone. Sekarang ini handphone dah jadi barang mainan jer bagi kita.. mudah sangat nak dpt..harga pun murah – murah belaka. Tak macam dulu, Nokia 3210 pun boleh di banggakan.. siap boleh kecoh 1 kampung. Kalau Nokia 3210 tu di bawa ke persekitaran sekarang ni, mesti akan ada bunyi dialog cmni, “Buat baling hanjing pun hanjing leh mati.” huhu. Ok, aku nak ajar cara – cara format handphone nokia. Cukup mudah, cukup ringkas.. budak sekolah pun leh wat. Jd, kalau handphone wat problem, buat apa kita nak hantar ke kedai lg kan lepas ni.. buat abis duit je.

Korang hanya perlu ikut langkah – langkah di bwh ni:

  • Tekan butang dail (green button)
  • Butang bernombor 3
  • Tekan butang bintang * (star)
  • On handset korang
  • Jangan lepas satu butang pun hinggalah screen menunjukkan abjad FORMAT
  • Masa yang diperlukan hanya 5 minit.

Ada sedikit pesanan ye untuk korang, semua maklumat dalam handphone akan turut hilang kalau korang berjaya format. Jadi di ingatkan supaya membuat salinan. Selepas format, handphone korang akan berkendali seperti baru beli..

Selamat mencuba!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comments

comments

18 thoughts on “Format handphone Nokia

  1. rsanya nset aku 2 brand 2la…..3210.Aku cba baling kt anjing sbelah umah,x mati pun.rssnya slh taktik kut…. :menari:

  2. Ko bajet zaman da cnggih nie lupa la pd teknologi lama?
    wei,ak k g tau kt korang nie,xda dlu xda la skg!!
    ada enset cnggih pon smpn blue wt pa?
    dosa tu!!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge