Cara Selamat nak tidur di pejabat

Nak tidur kat pejabat? Senang je…pejamkan mata korang pastu tampal je sticker ni….mesti takde orang perasan punyer….

tapi kalau dah lame sangat mata korang tak berkelip, ade orang perasan la kot….

P/S: korang akan lagi kantoi kalau berdengkur :ketawa:

From: Gizmodo.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comments

comments

47 thoughts on “Cara Selamat nak tidur di pejabat

  1. akoo lak teka…

    aku ase dy bisik kat pensyarah (dak2 laen xtaoo), yg ilmo hnya akn masok ble ade pghayatann…

    sbab tuh, dy dapat permission tok ‘pejam mate’.. :comel:

  2. :marah: pe punye lecturer!!

    :waa: :panic: :panic:

    xaciiii!!!akuu pon nak gak lecturer cam2…

    :lala: leyla aku tido 24 jam… :sd:

  3. kuang…kuang…
    teknik ni digunakan di skola..
    buat2 la mcm rajin……
    dirikan satu buku pnjg dpn muka korang sambil ampu pala korang ngan tangan…

  4. hihi..,
    lau sye kt sblah laki2 tu da lari blek umah!!!
    muker cam cenohok baranak jerk..
    huhu :teruja:

  5. kang kalau tido mase mgadap pc/laptop..nt org ckap kite tgk cite luch plak coz air liur meleleh :dsadas:

  6. ohhhhhh…….tk rela ak mmkainyeee :nangis: :nangis: :nangis:
    nnti kn,nnti kn,nnti kn,,taikk mte pown da xde taw,hahahahaha :ketawa: :ketawa:

  7. ah takut pake yg kaya gitu takut marahin boss :waa:
    kalau gantuk bilang aja :jack:
    nanti kalau ketahuan pake yg kaya gitu bisa :bye: aku
    makanya ku takut :huhuhu:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge