The Happening yang Hampeh

happening2.jpg

Ahad lepas aku pergi tengok wayang kat Megamall kuantan dengan Shahrul, tengok cerita the happening ni. Mula-mula tu ingat citer seram, takut pulak nak tengok. Tapi si shahrul ni nak tengok sangat, terpaksa la tabahkan hati tengok citer ni. tapi rupa-rupanye bukan citer seram…fuh, selamat..hehe

Ulasan Dari Gua.com.my

happening-melayu.jpg

Secara keseluruhan, movie ni best jugak……..tapi……

Aku betul-betul tak puas hati dengan movie ni, orang tiba-tiba bunuh diri beramai-ramai pastu penyebabnya ialah pokok. Ade ke patut?

Lepas tengok movie ni, aku rase ramai yang langsung tak nak tanam pokok, tak suke tumbuh-tumbuhan. Diorang sepatutnya cari penyebab lain, bukannya pokok.

Sebagai budak landcape, aku betul-betul tak setuju dengan Movie ni… :marah:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comments

comments

54 thoughts on “The Happening yang Hampeh

  1. An exciting write-up which does make you imagine about the larger picture here. I agree with the earlier mentioned remark and even though I would certainly consider myself to some degree less advanced in terms of understanding on the subject he evidently appreciates what he is speaking about as do you.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge