11 thoughts on “IKlan: Sanggupkah Anda

  1. shakroil says:

    bukan iklan ne.. bunuh diri neh.. haha :tidur:

  2. Shifaa says:

    haha…jangan cari pasal :jahat:

  3. mrkay says:

    memang tak la.. alat yg doktor gigi slalu pakai nak tampal gigi tuh pon aku takut, ni plak nak pakai drill? erghh..

  4. misztake says:

    menakutkan betolll :ketawa:

  5. hwaha…
    menakut kan jerr…
    :malu2: :peluh: :peluh: :peluh:

  6. titan says:

    adeh.adeh..benda camni pun ada ker.. :korek:

    titans last blog post..Dizzy December Competition

  7. puteri says:

    tobat aku xnak g klinik gg psni.. :bye:

  8. jalangem says:

    kalau mcm nie la gayanye.. bek aku tdo jewr,trus ilang sakit gg aku.. huhuhu :tidur:

  9. aDah says:

    huhu…. :tidur:

  10. kidz says:

    dokter ni aku tgk mcm ader mslh jer..
    2 lah dulu blaja mcm org gila skrg dah jd dokter gila

  11. Ramli says:

    berhati2 semasa kat kedai macam nie ya

Leave a Reply

Your email address will not be published.