Rekabentuk Produk Yang Pelik

Dalam dunia sekarang, manusia suka reka atau cipta benda yang pelik dan lain dari yang lain. Nak tahu apa contohnya? Pernah tengok tak pintu berZIP? Haha. Kalau tak caya jom tengok kat bawah ni:-

improbable06

Pelikkan.. cuba bayangkan kalau nak buka pintu tu.. kena buka zip dulu.. hehe. Ok ada lagi satu produk pelik. Tukul berwayar elektrik. Mahu kena current sambil kena ketuk ni. Haha

improbable03

Ni lagi satu rekabentuk pelik, cawan kopi bertutup macam tin. Jom tengok, nak minum kena buka dulu k:

improbable07

1 thought on “Rekabentuk Produk Yang Pelik

  1. Nani says:

    Pintu yang zip tu banyak kreatif. Macam seluar besar yang diri di atas pintu.

Leave a Reply

Your email address will not be published.