Gambar Penyebuk yang Gedik

Korang pernah tak menyebuk masa orang lain ambil gambar?? Ala, tapi tu biase la kan. Tapi jom kita tengok bila haiwan menyebuk jugak nak ambil gambar.

Gajah nak jadi Panda

Zaman sekarang ni gajah pun nak jadi panda..haha. Sebenarnya gimik je. Gajah-gajah ni di cat untuk tujuan pertunjukkan di Bangkok. Lagi pun gajah ni macam tak kisah je diorang jadi panda, comel la kot.