Komuniti yang tinggal di Kawasan Perkuburan

Hurm, kesiannye tengok diorang ni. Agaknya miskin sangat sampai kene duduk kat kat kawasan perkuburan…ish,ish. Hidup kat kubur, mati pun kat kubur…hurm

Budak 2 Tahun dirantai macam Anjing

Percaya atau tak, seorang budak yang baru sahaja berumur 2 tahun ni terpaksa dirantai oleh bapanya untuk tujuan keselamatan. Jangan salah sangka ye, Bapa budak ni bukan sengaja nak buat … Read More